4-3-3

EL 4-3-3 ÉS UNA MANERA MOLT PARTICULAR D'ENTENDRE LA VIDA. UNA FILOSOFIA MILENÀRIA PRACTICADA PER FILÒSOFS D'AQUESTS I D'ALTRES TEMPS, UNA MANERA DIFERENT DE VEURE EL MÓN.
EL 4-3-3 ENS HA ENSENYAT QUE PER SOBRE DE L'INDIVIDUALISME HI HA L'EQUIP, EL GRUP, LA COL·LABORACIÓ, EL TREBALL PER ACONSEGUIR OBJECTIUS COMUNS, LA LLUITA PER CRÉIXER AMB L'ESFORÇ, I SOBRETOT, EL COMPROMÍS PER GAUDIR DE LA MÀGIA DE LA VIDA.
EL 4-3-3 NO DEIXA DE SER, TAMBÉ, UN SÍMIL FUTBOLÍSTIC.

dimarts, 12 de juliol del 2011

MARIO VAQUERIZO, EL GLAMOUR, LA CALOR I EL MEU CERVELL

La calor afecta molt al meu cervell. La poca matèria gris que em queda està ben sofregida. L'única cosa bona que podia tenir l'elevada temperatura és aprofitar les hores nocturnes de no dormir per poder escriure. Ni això. 
L'altre dia vaig optar per entretenir a les meves neurones mirant la televisió. Ho faig cada dia, no vos penseu. El que passa és que aquella nit crec que les vaig distreure massa, i sense cap substància que m'ajudàs a resistir. Aquest és el principal problema.
El culpable de tot plegat és un senyor anomenat Mario Vaquerizo. Sí, el marit de n'Alaska. S'acaben de casar en directe, per a tots nosaltres, al reality de la cadena MTV. Una puta festa!!!! 
Verge Maria com està el sistema educatiu per terres espanyoles!!. De totes maneres, a mi em toca un peu ( per no dir una altra cosa) si el senyor Mario no sap si América és un continent o un país, o si "cerveza" s'escriu amb "v" o amb "b". Ja s'ho faran ell i els seus professors. 
La veritat és que per entretenir les meves neurones ja va bé poder tenir una nit loca plena de glamour i sense haver de pensar massa. El que passa, és que després tenc una feinada per tornar-les a posar al seu lloc.
Si realment el personatge que veim a la televisió és així, visca la felicitat!!!!. Però l'únic que deman és que no s'insulti la nostra modesta i simple intel·ligència. 
De Joey Ramone només n'hi ha hagut un a la història. I l'original no accepta còpies, sobretot si són dolentes, molt dolentes. 
No es pot anar per la vida de trencador de tendències socials, icona de la llibertat sexual i paradigma del món gai i lèsbic, per després anar de la maneta de la COPE ( de la qual n'és orgullós col·laborador ) i de Libertat Digital ( on la parella hi té el seu Bloc ). Més que res, perquè els Jiménez Losantos, Luis Herrero, César Vidal, Amando de Miguel i molts d'altres "defensors de la Democràcia", són el paradigma de tot el contrari. 
Possiblement el problema sigui meu que no sé entendre les coses. Segurament que el senyor Mario Vaquerizo i els seus amics "periodistes" em dirien que som un extremista, totalitari, intransigent i em dedicarien altres adjectius igual de guapos, per no saber acceptar ni respectar la Llibertat que té l'individu a participar de les coses que li surten de les bosses. 
També possiblement, si poguessin ( viure en Democràcia és el que té, han de mantenir les formes ), em cremarien la Nit de Sant Joan a les fogateres que es fan arreu dels Països Catalans. 
Això sí, el que no sap o no vol saber l'imitador del pioner del punk, és que jo no hi estaria sol. També hi cremarien a tots els seus col·legues i amics, com també als de la seva entranyable i glamurosa parella. Sobretot als que tenen per devers la madrilenya Plaza de Chueca. 
Pot ser, estigui equivocat, però segurament que Joey Ramone, entre "cerbeza y cerbeza", li diria quatre coses al senyor Mario Vaquerizo. Ell no seria tan amable.
Ja vos he dit que la calor afecta molt a les meves neurones.
Idò, no se'n parli més. Gaudiu mentre pugueu, que el món s'acaba.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada