4-3-3

EL 4-3-3 ÉS UNA MANERA MOLT PARTICULAR D'ENTENDRE LA VIDA. UNA FILOSOFIA MILENÀRIA PRACTICADA PER FILÒSOFS D'AQUESTS I D'ALTRES TEMPS, UNA MANERA DIFERENT DE VEURE EL MÓN.
EL 4-3-3 ENS HA ENSENYAT QUE PER SOBRE DE L'INDIVIDUALISME HI HA L'EQUIP, EL GRUP, LA COL·LABORACIÓ, EL TREBALL PER ACONSEGUIR OBJECTIUS COMUNS, LA LLUITA PER CRÉIXER AMB L'ESFORÇ, I SOBRETOT, EL COMPROMÍS PER GAUDIR DE LA MÀGIA DE LA VIDA.
EL 4-3-3 NO DEIXA DE SER, TAMBÉ, UN SÍMIL FUTBOLÍSTIC.

dijous, 25 d’agost del 2011

CANVI DE "LOOK"

Com veis he realitzat un petit canvi de "look" al bloc. No penseu que el canvi de color suposi un canvi referencial d'equip de futbol. Com que el nou fons del bloc quedava massa blanc li he afegit unes quantes taques negres. Més que res, per evitar futures elucubracions i haver d'anar a "Sálvame", "Enemigos íntimos" o "La Noria" a desmentir que he abandonat el vaixell blaugrana i que he estat infidel al 4-3-3 durant les meves vacances a Formentera. 
Simplement he posat una mica de més llum al bloc (no confondre amb cap tipus d'il·luminació mística). Això no vol dir que també n'hi hagi posat a les meves desordenades idees.
Idò, no se'n parli més. Disfrutau mentre pugueu, que el món s'acaba.

4 comentaris:

  1. M'agrada el candi de Look del bloc, ara esper un canvi de continguts més madridistes, posituis, peperos i de la banca in general.
    Post Vacances.

    ResponElimina
  2. Bon dia Fairy. No sé si podré complir els teus desitjos. M'estim més convidar-te a sopar que haver d'escriure sobre el que em demanes. Una aferrada.

    ResponElimina
  3. fas bé de dir-ho, doncs el blanc és el blanc, sempre és el blanc!

    ResponElimina
  4. No passeu pena estimats germans Bogardians. Per molt que els meus amics madridistes (que en tenc de bons) ho intentin, saben que no aconsegiran que canviï el blaugrana pel blanc. Dormiu tranquils.

    ResponElimina