4-3-3

EL 4-3-3 ÉS UNA MANERA MOLT PARTICULAR D'ENTENDRE LA VIDA. UNA FILOSOFIA MILENÀRIA PRACTICADA PER FILÒSOFS D'AQUESTS I D'ALTRES TEMPS, UNA MANERA DIFERENT DE VEURE EL MÓN.
EL 4-3-3 ENS HA ENSENYAT QUE PER SOBRE DE L'INDIVIDUALISME HI HA L'EQUIP, EL GRUP, LA COL·LABORACIÓ, EL TREBALL PER ACONSEGUIR OBJECTIUS COMUNS, LA LLUITA PER CRÉIXER AMB L'ESFORÇ, I SOBRETOT, EL COMPROMÍS PER GAUDIR DE LA MÀGIA DE LA VIDA.
EL 4-3-3 NO DEIXA DE SER, TAMBÉ, UN SÍMIL FUTBOLÍSTIC.

divendres, 11 de novembre del 2011

NOU FITXATGE AL 4-3-3: BROMPTON

Avui tenc el plaer de presentar-vos al nou fitxatge de l'Equip de redacció del 4-3-3 o 3-4-3 (això darrer depèn de la setmana, però sobretot, depèn del Pep Guardiola). 
Equip de redacció format per jo mateix i per ... Hola!, que hi ha algú? Hooola!!... Idò veig, que per jo mateix.
El nou fitxatge arriba de terres més fredes i plujoses que la nostra. De terres on les cinc de s'horabaixa marquen un abans i un després de les persones que les habiten. D'allà on es va inventar el futbol modern; arriba de la verda Anglaterra.
El nou fitxatge és la meva nova bicicleta per viatjar per ciutat. La que em portarà cada dia a la feina. 
Ehh, feina? quina feina? 
Bé, idò la que em portarà a repartir, no sé si cada dia, els currículums.
Esper que aquest fitxatge m'ajudi a resistir les batalles que vendran. 
Això sí, si el Partit Popular em deixa carril bici per circular.











15 comentaris:

  1. Vaja fitxatge Xisco! I no passis pena pel carril-bici que aquesta joia pot anar pel central de les Avingudes ;-)

    Enhorabona per sa nina!

    ResponElimina
  2. Un fichaje muy bueno, es tu estilo. Un abrazo.

    ResponElimina
  3. Ei Pedro. Crec que amb aquesta m'atreviria a pujar sobre qualque ona. Ha,ha,ha.

    ResponElimina
  4. Paco: amb feia moltes ganes tenir una bici petita, manejable i pràctica. Crec que l'he trobada.
    Salut.

    ResponElimina
  5. És petitona, però molt cuca. Tàctica 1-1, no? A veure què ens escriu...

    Salutacions!

    ResponElimina
  6. Petitona però molt guapa. La veritat és que va molt bé per rodar per una ciutat. Ens esperen bons temps junts.
    A veure què s'atreveix a escriure.
    Salut Òscar

    ResponElimina
  7. M'agrada molt aquest nou fitxatge. Esperem que et deixin circular, però res d'anar derrapant, eh? ;)

    ResponElimina
  8. Puta Xisco.... Ets un mentider Pepero la bicicleta es del teu fil!
    De totes maneres enhorabona i ja no tens excusa per venir a jugar!

    ResponElimina
  9. Marina. Gràcies per la visita i pel teu comentari. Benvinguda a aquesta petita part del món. No derraparé, ha.ha.

    ResponElimina
  10. Edu, gràcies. Veig que segueixes intentant que vengui a jugar a futbol amb vosaltres. Jo no tenc edat per segons què. Gràcies pels intents. Qualque dia seràs recompensat.

    ResponElimina
  11. Un reportatge fotogràfic molt bo. ja l'has estrenada? pq molta foto de la bici sola, la treus a passejar sense anar-hi muntat... tens carnet? ara si que miraré abans de creuar,...

    ResponElimina
  12. Ha,ha. Na Conxi sempre tan graciosa. Gràcies pel teu comentari.
    Ah, i no t'avisaré quan surti amb la bici. Vés amb compte!!!
    Salut.

    ResponElimina
  13. Eisss... que això és luxe total. Una Brompton a nivell bici, és com un Mercedes a nivell cotxe...

    A BCN quan veus algú sobre una Brompton, ja el mires diferent...

    :)

    ResponElimina
  14. Ricard a Palma també! Deim mira un que potser l'atropellin pel carril bici dels PePeros!

    Salut i força!

    ResponElimina
  15. Estimats Ricard i Edu. Esper que vosaltres no em mireu diferent quan circuli pel món.
    La vaig provar i em vaig enamorar. L'amor i el capritxet després d'haver currat 11 anys al mateix lloc, s'ho mereixia.
    Fins aviat companys.

    ResponElimina